Manuali i Shitjes

Manuali i Shitjes


 

Shumica e kompanive shqiptare nuk kanë një Manual Shitjesh. Edhe ato që e kanë, e kanë të prapambetur dhe jo të mbështetur në teknikat e fundit të shitjes dhe komunikimit.

Çfarë është Manuali i Shitjeve? Është një dokument me mënyrën e saktë dhe standardet e përcaktuara së si duhet të punojë ekipi juaj i shitjes. Është i nevojshëm si për shitësit në B2B (business to business) ashtu edhe në B2C (business to consumer). Specifikohet mënyra e realizimit të çdo hapi në procesin e shitjeve (5-7 hapa) dhe në të parashikohet reagimi i punonjësve të shitjes në çdo situatë, çfarë duhet të bëjnë, sa kohë i merr çdo proces gjatë ditës, komunikimi me klientët, ndjekja e shitjeve, etj.

Kontaktoni me Bid për të patur edhe ju Manualin e Shitjeve të personalizuar me detaje për biznesin tuaj.

Partnerë në sukses!


1

Bashkëpunime
1

Projekte
1

Zgjidhje

Artikuj të Manuali i Shitjes


Nuk ka ende artikuj nga kjo kategori

Gati për të dërguar biznesin tuaj në një tjetër nivel?

Menu